בדיקת קרינה מהמבנה- מה זה אומר?

קרינה היא לא רק מה שמקבלים כתוצאה מחשיפה לשמש או חשיפה לטלפון החכם. מדובר על מה שהוא נמצא בהרבה גורמים שאנחנו נמצאים בממשק איתם ובמה שהוא יכול להשפיע על הבריאות של כל אחד מאיתנו. קיימים חומרים באדמה ובענף הבניה, שבעקבות התפוררות שלהם עלולים להקרין קרינה במידה מסוימת.

המילה 'קרינה' מתחברת עם שורה של אסוסיאציות לאו דווקא מדויקות קרינה היא אכן דבר מסוכן כאשר האדם חשוף אליה במידה לא מבוקרת. אבל חשוב לזכור כי בטבע יש הרבה מאוד קרינה שהיא לא בהיכרך לא טובה לאדם. כל מקרה לגופו וכל מקרה זה מה שצריך לבחון לפני שקופצים ישר למסקנות.

את הבדיקה יכולים לעשות רק אנשי מקצוע מעולים

אנחנו חיים בעידן בו יש לנו את הטכנולוגיה המקדמת ביותר כדי לבחון בדיוק מה רמות הקרינה אליהן אנחנו חשופים במבנים בהם אנחנו חיים בצורה הטובה ביותר. אנחנו חיים בעידן בו אנחנו יכולים להפקיד את העבודה בידיים של אנשי מקצוע מעולים שמטרתם היא להבטיח כי אנחנו נהיה מוגנים בסופו של דבר.

הבדיקה היא מה שעורכים מי שיש להם לא רק את הציוד המתאים אלא גם את ציוד המגן המתאים. שכן אין דבר חשוב יותר מאשר לשמור על בריאותם ובטחונם של העובדים לאורך כל הדרך.

כמה דוגמאות לסוגים שונים של קרינה ממבנים

אנחנו לא ניכנס לכל הסוגים של הקרינה שעלולה להיגרם כתוצאה מגורמים שונים ורבים. אבל אנחנו כן נדבר על סוגים שונים של קרינה ומה גורם לה.

הראשון הוא גז ראדון: קוראים לו הרבה פעמים בשמו השני: 'גז מקלטים'. מדובר על גז שעולה מהאדמה כתוצאה מהתפוררות של סלעים מסוימים. הוא הרבה פעמים נפוץ במקלטים הקרובים לאדמה, בהם הרבה פעמים לא פותחים חלון. גז ראדון משפיע בעיקר על מערכות הנשימה והוא יכול להיות מסוכן מאוד עבור ילדי םועבור אנשים מבוגרים.

החומר השני הוא התפוררות של אסבסט: מדובר על חומר שהיה נפוץ בשנות החמישים עבור איטום של גגות מבנים. מה שבשנים האחרונות השתנה לאחר שהתפרר כי התפוררות החומר הזה עלולה להוביל לשורה של מפגעים, היווצרות קרינה ומכן לשורה ארוכה של מחלות.

אלו רק דוגמאות קצרות וקטנות מכל הגורמים שעלולים להוביל בסופו של דבר להיווצרות קרינה. לכן חשוב לבצע, אחת לכמה זמן או לפני תהליך שיקום של מבנה, בדיקות קרינה מקיפות שיתנו לכם את המידע החשוב הזה, האם קיימים גורמים שונים בבניין שעלולים להביא לקרינה או שלא.

אנחנו כאן על מנת לסייע

קודם כל חשוב לנו להגיד כי יש בידינו טכנולוגיה מתקדמת שהתפקיד שלה הוא להביא את הנתונים בלי חלילה לפגוע במבנה. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה, כדי לתת את המידע החשוב הזה באופן כזה שלא יפגע ולא יוביל לעוד עבודה לא נחוצה.

אנחנו רוצים לעזור לכם להבין בדיוק מה המצב של המבנה בו אתם חיים. בסופו של דבר, גם אם אי אפשר לתפוס את זה בעין, חשוב לטפל במה שעלול להביא לשורה של מחלות. אנחנו מחכים לכם ממש כאן לכל שאלה בנושא הזה.

רוצים שנחזור אליכם ?

מאמרים וטיפים בתחום המעליות

קבלו עצות מהמקצוענים בתחום

חידוש מעליות

סלע חידוש מעליות מעליות ישנות הן ללא ספק דבר שלא נעים להשתמש בו, לעיתים אף קיים חשש להשתמש במעלית ישנה מטעמי בטיחות אישיים. אם אתם

קרא עוד »