נזקים למעלית עקב פיצוצי צנרת – כך תפעלו נכון

בכל בניין משתמשים במעלית באופן תדיר על מנת לעלות ולרדת מהקומות השונות. מהסיבה הזאת המעלית נמצאת בשימוש קבוע כמעט בכל שעות היממה. אך מה אתם צריכים לעשות כאשר יש נזקים למעלית עקב פיצוצי צנרת? הפעולות שלכם חשובות מאוד על מנת שלא תגיעו למצב שבו יהיה נזק גדול יותר.

כמובן שאנו לא נשאיר אתכם באוויר ונסביר לכם בדיוק כיצד תתנהלו נכון כאשר יש נזקים למעלית עקב פיצוצי צנרת. לאחר מכן תדעו בדיוק אילו פעולות אתם צריכים לבצע, ואיך תוכלו לדאוג לבטיחות של כל שאר הדיירים. במצב כזה עליכם לבצע עבודות איסנטלציה.

תוודאו שאין אף אחד בתוך המעלית


אם אותם נזקים למעלית עקב פיצוצי צנרת הגיעו באופן פתאומי, יכול להיות שיש אנשים שהשתמשו במעלית באותו הזמן. לכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לוודא שאין אף אחד בתוך המעלית, כך שיהיה אפשר לגשת ולטפל בבעיה עצמה.

 

אם יש אנשים בתוך המעלית עליכם לדאוג לחלץ אותם עוד לפני שאתם מטפלים בתקלות השונות. כל זמן שאותם אנשים נשארים במעלית זה זמן קריטי, ואתם צריכים לדאוג שאין אף סכנה שמרחפת להם מעל לראש. לאחר מכן כמו שאמרנו תוכלו להתפנות ולטפל באותם נזקים למעלית עקב פיצוצי צנרת.

 

קודם כל אתם צריכים לטפל בנזילה


לא מעט אנשים היו ניגשים לטפל במעלית עוד לפני שהם היו מטפלים בנזילה, אך מיותר לציין כי מדובר על טעות. קודם כל אתם צריכים להזמין אינסטלטור על מנת שיתקן את הנזילה, כי היא יכולה לגרום לשיבושים נוספים במעלית גם אחרי שתתקנו אותה.

 

יתרה מכך אף אחד לא באמת יודע כמה נזילות באמת קיימות, אולי יש עוד נזילות שיכולות גם הן להוות סכנה בכל רגע. תזכרו כי תיקון מעלית זה דבר יקר מאוד, ואתם לא רוצים להגיע למצב שבו תתקנו את המעלית והיא תיהרס שוב.

 

כעת תוכלו לטפל במעלית עצמה

 

אחרי שאתם יודעים שטיפלתם בנזילה, תוכלו להתפנות על מנת לטפל במעלית עצמה. יכול להיות שהמעלית תהיה מושבתת למשך כמה ימים, ודיירי הבניין צריכים לקחת זאת בחשבון – בכל זאת אף אחד לא באמת צפה שזה מה שעומד לקרות.

 

תוכלו לפנות לחברת תיקון מעליות שתספק לכם את התיקון, נציין כי מדובר לרוב על תיקון שהוא לא זול במיוחד. לאחר מכן תוכלו להחזיר את המעלית לתפקוד מלא ולדעת כי אין נזילות שאמורות להפתיע אתכם בקרוב.

רוצים שנחזור אליכם ?

מאמרים וטיפים בתחום המעליות

קבלו עצות מהמקצוענים בתחום

חידוש מעליות

סלע חידוש מעליות מעליות ישנות הן ללא ספק דבר שלא נעים להשתמש בו, לעיתים אף קיים חשש להשתמש במעלית ישנה מטעמי בטיחות אישיים. אם אתם

קרא עוד »