ריצוף במעליות – 3 סוגים נפוצים

החלפת ריצוף במעלית מתייחסת לפעולה ידנית-אנושית אשר מתארת החלפת חומר ריצוף במקום מסוים. לרוב, הפעולה מתבצעת על-ידי אנשי מקצוע, על ידי נותני שירות ואחריות, וכמובן מבוצעים בצורה פרטנית. גרניט פורצלן הוא חומר מעולם הריצופים, החומר עשוי מקרמיקה ומטרתו – חיפוי או ריצוף של משטחים. מדובר בחומר נפוץ אשר נמצא בריצוף של מעליות מתקדמות ופשוטות, בתים פרטיים, משרדים, וגינות. במאמר זה, נספר על 3 הסוגים של הריצופים המתאימים לחלק התחתון של המעליות, הריצפה.

הסוג הראשון – גרניט פורצלן

גרניט פורצלן הוא מונח אנושי המתאר חומר, ריצוף, או אבן שנמצא על קרקע מסוימת, מועדפת, או אחרת. גרניט פורצלן עשויה מאבני קרמיקה, אריחים חזקים שנועדו לסביבה משתנה, העמידות יוצאת מן הכלל. גרניט פורצלן מתאימה לסביבות ביתיות יותר: המטבח, הגינה, החדרים הפנימיים, ואפילו חדרי העבודה. גרניט פורצלן עמידה בפני פגיעות, שריטות, ואפילו שחיקות יומיומיות. מדובר על חומר חזק ודי זול במחירו, אם אתם מעוניינים לרצף את תחתית המעלית מחדש, ייתכן שחומר זה יקבל משמעות אחרת, ומהצד הרע. חומר גרניט פורצלן איננה מתאימה למעליות כלל, ועדיין נמצאת בלא מעט מעליות בזכות המחיר הזול. כדאי להתייעץ עם חברה המתמחה בריצופים ושיפוצים לצורך קבלת פרטים נוספים על גרניט פורצלן.

הסוג השני – פלקסטון

המונח "פלקסטון" מתייחס לסוג שיש אמיתי ומתקדם, בעלת אובי של לא פחות מ- 9 מ"מ, גמיש ועמיד מאוד. החומר קיים עוד משנת 2005, הוא נפוץ בעיקר בחנויות ובתים פרטיים, ועמיד מאוד לכלל תרחישים יומיומיים. חומר פלקסטון שוקל מעט מאוד, קשה מאוד לשבירה, דק להפליא, וגמיש למגוון מצבים. ללא ספק, היתרון הבולט הוא – אין חדירות של מים, הגנה מקסימלית מפני מים ושברים. לעיתים, חומר פלקסטון משולב עם אלומיניום ושיש איכותי וחזק. מדובר באחד מהחומרים הנפוצים להכנה או שדרוג של משטח וריצוף למעלית. מחפשים חומר עמיד ומתאים למעלית שלכם? פלקסטון יספק את התמורה הטובה ביותר, ללא ספק.

הסוג השלישי – אלסטיקון

והפעם, חומר קצת שונה לגמרי – הכירו את אלסטיקון, ריצוף גומי מיוחד ומקצועי המיועד למעליות בבניין. מדובר בחומר שעמיד מאוד, מחזיק מעמד, ונפוץ עוד משנת 2003. מדובר בריצוף גומי בעל 5-6 מ"מ עבים. ברוב המקרים, מדובר בחומר די זול, עמיד לכלל תרחישים כלליים, וכולל בסיס ואחריות מקיפה על המוצר. בנוסף, אלסטיקון מדמה סוג של עיצוב שיש מבריק, מיוחד, וניתן לגמישות בכל עת. היתרונות: גמישות, עמידות, ומחיר מצוין לכל כיס. ללא ספק, אם אתם מחפשים משטח גומי איכותי, אלסטיקון זו הבחירה.

לסיכום

בנוסף לשלושת החומרים האלה, תוכלו למצוא חומרים נוספים כמו: ריצוף סינטטי, ריצוף נירוסטה, ועוד ועוד. בחרו בסוג החומר המועדף לפי מטרותיכם, לפי העמידות שלו ותנאי הסביבה, ולפי רמת התחזוקה המינימלית. לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ התקשרו לחברת סלע מעליות. לצידכם תמיד, הצוות המקצועי של האתר.

רוצים שנחזור אליכם ?

מאמרים וטיפים בתחום המעליות

קבלו עצות מהמקצוענים בתחום

חידוש מעליות

סלע חידוש מעליות מעליות ישנות הן ללא ספק דבר שלא נעים להשתמש בו, לעיתים אף קיים חשש להשתמש במעלית ישנה מטעמי בטיחות אישיים. אם אתם

קרא עוד »