שיפוץ ותיקון מעליות

מעליות זה אחד מהכלים שנמצאים בשימוש הגבוה ביותר בכל בניין מגורים, כאשר רק בשעות הלילה ניתן להגיד כי הן נמצאות בסוג מסוים של הפסקה. בעקבות השימוש הגבוה, הבלאי של המעליות הופך להיות מהותי יותר ויותר, מהסיבה הזאת מעליות ישנות לא רק צריכות לקבל תיקון מינורי – אלא בשיפוץ מקיף אשר כולל בתוכו כמעט את כל התחומים במעלית עצמה. 

כאשר אתם רוצים לבצע שיפוץ ותיקון מעליות, חשוב לבחור בחברה איכותית אשר תדע לספק לכם את השירות הטוב ביותר ביחד עם המחירים האידיאליים אשר מתאימים לכם בצורה הטובה ביותר – אנו נשמח לעמוד לרשותכם בחברת כל מעלית. 

מה כולל תיקון מעליות?

תחזוקת מעליות היא תחזוקה שוטפת אשר מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים אשר מכירים את התחום על בוריו. כאשר מתגלה תקלה או בעיה כזאת או אחרת, מיד נדרש לפעול על מנת למנוע בעיות חמורות יותר. תקלה קטנה יכולה להשפיע על המעלית באופן נקודתי אך במקרים מסוים היא אף יכולה להשבית את המעלית כמעט לחלוטין. 

החברה אשר מספקת לכם את שירותי התחזוקה, היא זאת שברוב המקרים גם תספק את התיקונים לבעיות הלא צפויות שמתגלות באופן פתאומי. התיקון כולל בתוכו פתרון מלאה לבעיה שהתגלתה זה עתה, וכמובן שימוש בחלקים מקוריים בלבד – כך שהתפקוד של המעלית לא יפגע בשום שלב, ותוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר בהתאם למחיר שאותו שילמתם על השירות.

מה כולל שיפוץ מעליות?

כמו שכבר אמרנו לכם הבלאי של המעלית הוא לא דבר שניתן להתחמק ממנו, לא משנה עד כמה המעלית שלכם חדשה או מתקדמת – יגיע היום שבו הבלאי שלה יכריע אותה. שיפוץ מעליות נדרש ליישום בכל כמה שנים, כאשר הבלאי של המעלית מתחיל להשפיע על התפקוד שלה ועל הבטיחות של האנשים המשתמשים בה. השיפוץ לא רק הופך את המעלית להרבה יותר בטוחה, אלא גם משפר את המהירות שלה – וכמובן מתאים אותה לסטנדרטיים העדכניים ביותר בעולם המעליות נכון להיום.

בין האלמנטים שאנו מבצעים כאשר אנו בחברת כל מעלית מספקים ללקוחות שלנו שירות של שיפוץ מעליות ניתן למצוא: החלפת הכבלים של המעלית, החלפת כל הדלתות הקשורות למעלית, החלפת בקרי המהירות, החלפת מכונות ההרמה, שיפוץ דקורטיבי במידת הצורך, החלפת לוח הפקדים במידת הצורך. 

כך שמרגע שאנו מבצעים הערכה ראשונית, תוכלו לדעת כי השיפוץ יפתור לכם את כל הבעיות אשר נגרמו כתוצאה מהבלאי של המעלית. בסיום היום תקבלו את המעלית המתקדמת ביותר אשר למרות היותה מעלית ישנה היא עומדת בקנה מידה ישיר עם כל המעליות החדשות ביותר הנמצאות בבניינים החדשים ביותר – וכל זאת בעזרתה של חברת כל מעלית.

מה כולל שיפוץ דקורטיבי למעלית?


שיפוץ דקורטיבי למעלית הוא שיפוץ אשר מתבצע בתא של המעלית, לרוב כאשר תא המעלית הינו ישן או רעוע – דבר שיכול לפגוע באופן טבעי בחוויית השימוש במעלית עצמה. שיפוץ דקורטיבי נקבע על פי הצרכים של הלקוחות, על פי דרישותיו וכמובן על פי היכולת הכספית שלו.

בין שלל האופציות שנמצאות על הפרק כאשר מדובר על שיפוץ מעליות דקורטיבי ניתן למצוא: החלפת או חידוש רצפת המעלית, החלפת או חידוש דלתות המעלית, חיפוי המעלית בחומרים עמידים בהתאם לדרישה, התקנת תקרות דקורטיביות, התקנת מנורות או ספוטים, החלפת לחצני התא והוספת אינטרקום במידת הצורך, התקנת מראות או כל אלמנט אחר אשר אינו קיים במעלית הישנה. כמובן שכל זאת מתבצע ברמה הגבוהה ביותר על ידי חברת כל מעלית והצוות המנוסה שלה.

איך בוחרים חברה לשיפוץ ותיקון מעליות?

כיום השוק מוצף באין ספור חברות המציעות לכם שירות של שיפוץ ותיקון מעליות, לכן אתם צריכים לבחור בחברת המעליות הטובה ביותר עבורכם. ראשית אתם צריכים לבחון את רמת הניסיון ואת מידת המיומנות של החברה שמולה אתם עומדים לעבוד, כאשר זה הנדבך המרכזי אשר אמור להניע אתכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבוכם.

דבר נוסף זה כמובן זה העלויות הכספיות, כאשר אפילו תוכלו לדרוש מהחברה להגיע על מנת לבחון את מצב השטח בכדי לספק לכם את הצעת המחיר הרלוונטית ביותר עבורכם. כי זהו אולי הדבר החשוב ביותר כאשר אתם צריכים לקבל שירות של שיפוץ ותיקון מעליות מכל הסוגים.

רוצים שנחזור אליכם ?

מאמרים וטיפים בתחום המעליות

קבלו עצות מהמקצוענים בתחום

חידוש מעליות

סלע חידוש מעליות מעליות ישנות הן ללא ספק דבר שלא נעים להשתמש בו, לעיתים אף קיים חשש להשתמש במעלית ישנה מטעמי בטיחות אישיים. אם אתם

קרא עוד »