מה יכול להשפיע על מחיר תיקון מעליות?

ישנן לא מעט דברים שיכולים להשפיע על מחיר תיקון מעליות, ולכן חשוב מאוד שתכירו אותם עוד לפני שאתם מזמינים טכנאי מעליות. לצערנו ישנם לא מעט טכנאים שמנסים לנצל את חוסר הידע של הדיירים בתחום, ובכך הם עוקצים אותם עם מחירים לא הגיוניים. תיקון מעליות מחירים נעים על ציר מאוד רחב, וזה הזמן שלכם להבין בדיוק מה יכול להשפיע עליהם לחיוב או לשלילה.


מחיר תיקון מעליות משתנה בהתאם לסוג המעלית


כיום אין רק סוג אחד של מעלית, וניתן להגיד כי ישנם שלושה סוגי מעליות מובילים שלכל אחד מהם תעריפי תיקון שונים. ישנה מעלית הידראולית, ישנה מעלית חשמלית וישנה גם מעלית MRL. מבחינת עלויות התיקון מעלית הידראולית היא הזולה ביותר לתיקון בעוד מעלית MRL היא היקרה ביותר לתיקון.

לכן כאשר אתם מבררים מחיר תיקון מעליות, חשוב שתבינו מלכתחילה איזה סוג של מעלית יש ברשותכם – כך תהיה לכם תמונת מצב קצת יותר מדויקת.

 

תיקון מעליות מחירים משתנים בהתאם לשעה ביום


אולי זה יראה לכם כמו דבר שולי, אך ברוב המקרים זה מה שיכול לעשות את ההבדל בין תיקון מעליות במחיר סביר ובין תיקון מעליות במחיר מוגזם. אם אתם תקראו לטכנאי מעליות בשעת לילה מאוחרת על מנת שיתקן את המעלית או אולי בשבת, העלות של התיקון תהיה גבוהה יותר מאשר בשעה רגילה וביום רגיל.

לכן לפני שאתם מזמינים טכנאי מעליות, חשוב שתבינו עד כמה התיקון חייב להתקיים באותה נקודת זמן. אם תוכלו לדחות את התיקון למועד קצת יותר נוח, מחיר תיקון מעליות יהיה הרבה יותר סביר – אנו מדברים על הבדלים של עשרות אחוזים!

חברת תיקון מעליות או איש מקצוע פרילנסר?


אחת מהנקודות החיוביות היחידות שעומדות לרשותכם, וחשוב מאוד שתנצלו אותה בצורה חכמה זה שיש לכם מגוון רחב של אפשרויות. כיום תיקון מעליות מחירים משתנים בין אנשי מקצוע וחברות שונות בתחום, ואם תדעו לבחור נכון תוכלו לקבל גם מחירים מאוד אטרקטיביים. אז מה זה בדיוק אומר מבחינתכם לבחור נכון?

ברוב המקרים מוטב שתעבדו באופן קבוע עם איש מקצוע או חברת תיקון מעליות קבועה. בנוסף ברוב המקרים איש מקצוע שעומד באופן עצמאי ייקח מכם מחירים זולים יותר מאשר חברה גדולה המחזיקה גם משרד וצוות עובדים רחב. לכן אם המחיר הוא האלמנט המכריע מבחינתכם, מוטב שתחפשו איש מקצוע פרילנסר ולא חברה גדולה לתיקון מעליות.

רוצים שנחזור אליכם ?

מאמרים וטיפים בתחום המעליות

קבלו עצות מהמקצוענים בתחום

חידוש מעליות

סלע חידוש מעליות מעליות ישנות הן ללא ספק דבר שלא נעים להשתמש בו, לעיתים אף קיים חשש להשתמש במעלית ישנה מטעמי בטיחות אישיים. אם אתם

קרא עוד »