דברים שחובה לדעת לפני שיפוץ מעלית

המעלית שוב התחילה לעשות בעיות? אתם מרגישים שהמעלית בבניין נתקעת באופן תדיר? יכול להיות שהגיע הזמן לשפץ אותה. מעבר לצורך לשמור על תחזוקה במישור האסתטי, עליכם לבדוק גם את המערכות המכאניות של המעלית ולבדוק את תקינותן. ישנם מצבים שבהם יהיה ניתן לתקן את המעלית ולהחזירה לפעילות תקינה, וישנם מצבים שבהם לא יהיה מנוס משיפוץ כולל. על מנת שתוכלו לקבל שיפוץ מעלית ברמה הגבוהה ביותר, אתם תהיו חייבים לפנות לחברה מקצועית אשר תדע כיצד לבצע את העבודה. אז רגע לפני שאתם בוחרים את החברה שתספק לכם את שיפוץ המעלית, יש לכמה כמה טיפים עבורכם שהולכים לסייע לכם מאוד בתהליך כולו. מוכנים? בואו נצא לדרך!


הניסיון של החברה הוא האלמנט המשמעותי ביותר


ישנן לא מעט חברות שמפרסמות את עצמן בצורה רצינית על מנת למשוך לקוחות שיבצעו תיקון מעליות דרכם. אך מי אמר שאותן חברות יספקו לכם את התיקון בדיוק כמו שאתם רוצים או צריכים? לכן אל תאמינו לכל מה שמנסים למכור לכם בפרסומות השונות שמסתובבות באינטרנט או בטלוויזיה.

אז איך תוכלו לדעת שאתם עושים את הבחירה הנכונה? פשוט מאוד! תשאלו את בעלי החברה כמה זמן הם עוסקים בתחום וכמה שנות ניסיון יש להם בתחום. החברה עם הוותק הגבוה ביותר, תהיה ברוב המקרים גם הבחירה המושלמת עבורכם.

 

המלצות של לקוחת אחרים זה פלוס משמעותי


מצאתם חברה שתספק לכם שיפוץ מעליות, אך אתם לא בטוחים האם היא החברה המושלמת עבורכם? זוהי התלבטות שלא מעט אנשים נאלצים להתמודד איתה. אז רגע לפני שאתם עושים החלטה כל כך משמעותית, אולי פשוט תשתמשו בהמלצות שנמצאות ממש מולכם באתרים שונים ברחבי האינטרנט?

כיום בקלות תוכלו למצוא המלצות או ביקורות על חברות כאלה ואחרות, היתרון הגדול ביותר הוא שאותם המלצות או ביקורות נכתבו על ידי לקוחות שעבדו עם החברה. כך שתוכלו לדעת ממקור ראשון האם כדאי לכם לעבוד עם אותה חברה, או שמא מוטב לכם להתרחק ממנה ולמצוא חברה אחרת אמינה קצת יותר.

 

תבצעו סקר שוק בין מספר חברות המספקות שיפוץ מעלית


כמו שבטח שמתם לב עומדות לפניכם אין ספור חברות המציעות לכם שיפוץ מעלית, כאשר לכל אחת מהחברות יש על פניו את כל הנתונים החשובים עבורכם. על מנת שתוכלו לבחור נכון, אתם צריכים לקבל הצעת מחיר וגם היקף עבודה בהתאם לסוג המעלית שיש בבניין שלכם. לכן תבקשו מכל אחת מהחברות להגיע אליכם ולבחון את המצב מקרוב.

כך תוכלו לקבל הצעת מחיר ופרטי עבודה שקשורים אליכם, ותוכלו לדעת עד כמה אתם מוכנים לסמוך על אותה חברה. בנוסף תוכלו לראות האם הצעת המחיר רלוונטית עבורכם ועבור כל שאר הדיירים בבניין שיכולים להתנגד מסיבות כאלה ואחרות.

 

תגבשו מראש לוחות זמנים שמוסכמים על שני הצדדים


עליכם לזכור כי שיפוץ של מעלית בבניין מגורים זה לא דבר של מה בכך. לכן כאשר אתם מחפשים חברה שתספק לכם שיפוץ מעלית, מוטב כי תסכמו איתה מראש על לוחות זמנים והיקף עבודה שמקובל עליכם ועליהם. כך לא תצטרכו להגיע למצב שבו המעלית תהיה מושבתת לזמן ממושך, ואף אחד מהדיירים לא יוכל לדעת מתי המעלית תחזור לפעילות תקינה. עליכם לזכור כי ישנם דיירים שעבורם אי תקינות של המעלית זה דבר מאוד משמעותי, ולכן אתם צריכים ליזום מצב שבו תגיעו להסכם עם לוחות זמנים קצרים ככל האפשר – לטובת שני הצדדים כמובן.

 

תבקשו את פרטי החוזה עוד לפני הפגישה הסופית


עליכם תמיד לזכור כי שיפוץ מעלית זוהי החלטה משותפת של כל דיירי הבניין, ולכן בכדי שתוכלו למנוע אי נעימויות תוכלו לבקש את פרטי החוזה מבעוד מועד. כך תוכלו לעבור עליהם בצורה רגועה ונינוחה, ותבינו בדיוק על איזה סוג של חוזה אתם עומדים לחתום עם אותה חברת שיפוץ מעליות.

יתרה מכך תוכלו להביא את פרטי החוזה בפני כל דיירי הבניין, כך שכל אחד מהם יוכל לתת את הסכמתו – דבר שיהיה חיוני מאוד להמשך הדרך. לאחר מכן תוכלו באופן מושכל לחתום על החוזה ולצאת לדרך, אך אתם תדעו ששום דבר לא יכול להפתיע אתכם.

רוצים שנחזור אליכם ?

מאמרים וטיפים בתחום המעליות

קבלו עצות מהמקצוענים בתחום

חידוש מעליות

סלע חידוש מעליות מעליות ישנות הן ללא ספק דבר שלא נעים להשתמש בו, לעיתים אף קיים חשש להשתמש במעלית ישנה מטעמי בטיחות אישיים. אם אתם

קרא עוד »